Амазон је представио нови излог с јефтиним производима, који ће бити доступан преко мобилне апликације компаније, како би одговорила на убрзани тржишни раст конкурентских фирми, као што су Тему и Схеин.
Технолошка компанија фокусирана на електронску трговину отворила је виртуелну продавницу под називом "Амазон хаул", преко које се могу купити одјећа, кућне потрепштине, електроника и други артикли по цијени испод 20 долара, пренио је Си-Ен-Би-Си.
Америчка телевизија наводи да нови веб излог обећава "лудо ниске цијене" за широк асортиман робе, па је тако помоћу поменуте апликације, примјера ради, могуће купити увијаче за трепавице и рукавице за рерну од једног долара или сушилицу за нокте од три долара.
Компанија нуди бесплатну доставу за поруџбине веће од 25 долара или уз накнаду за доставу од 3,99 долара за поруџбине испод тог прага.
Амазон напомиње ''да провјерава'' производе које нуди "Хаул" како би се увјерио да су безбједни, аутентични и у складу са регулаторним захтјевима.
"Проналажење одличних производа по веома ниским цијенама је важно за купце и ми настављамо да истражујемо начине на које можемо да радимо с нашим партнерима из продаје како би они могли да понуде производе по веома ниским цијенама", рекао је Амазонов потпредсједник за услуге свјетских продајних партнера, Дармеш Мехта.
Си-Ен-Би-Си је раније извијестио да Амазон планира да покрене сопствену дисконтну веб продавницу са робом која се испоручује директно из Кине.