Након што је претходно платформа за онлајн шопинг Тему освојила бх. тржиште, још једна кинеска онлајн продавница доступна је у БиХ, а овај пут је ријеч о Shein-у, глобалном "fast fashion" лидеру.
Наиме, однедавно Shein на својој мобилној апликацији има могућност испоруке и у БиХ. Ријеч је о јако популарној глобалној платформи за онлајн трговину која је специјализирана за брзу моду (енг. fast fashion).
Премда се компанија првенствено фокусира на женску одјећу, нуди и мушку одјећу, дјечју одјећу, додатке, шминку, ципеле, торбе и друге модне артикле.
Shein је 2012. године основао кинески подузетник Цхрис Xу, а за нешто више од деценије освојио је глобално тржиште. Ријеч је о компанији која је трансформисала модну индустрију комбинујући приступачност с брзином, нудећи хиљаде нових производа сваког дана.
Управо ови фактори су утицали да Shein производи буду посебно популарни међу потрошачима генерације З.
Кинески див данас послује у више од 150 земаља свијета и пружа услуге купцима широм свијета. Само у 2023. години остварио је профит од више од двије милијарде долара и остварио бруто вриједност од скоро 45 милијарди долара.
Кад је ријеч о цијенама доставе за БиХ:
за износе испод 48,21 евра износи 29,42 евра
за износе од 48,21 евра до 87,57 евра износи 19,58 евра
за износе више од 87,57 евра је бесплатна.
Уз то пошиљке, према наводима с апликације, стижу у периоду 18 до 22 радна дана.
Још један фактор у његовом успјеху су и друштвене мреже - Shein интензивно ангажује инфлуенсере у својим маркетиншким кампањама како би привукао што више купаца. Управо је ТикТок једна од мрежа која на неки начин служи као огласна платформа за Shein.
Познат по својим повољним опцијама - на овој платформи можете пронаћи модне додатке, па и одређене одјевне предмете који коштају мање од двије КМ, а ту је гомила одјеће коју можете пронаћи по цијенама мањим и од 10 КМ. Управо ове цијене га чине омиљеним међу млађим генерацијама.
Shein заправо нема своје производне погоне, а умјесто тога сарађује с преко 5.400 произвођача одјеће, који углавном послују у Кини.
Оно што се такође, сматра тајном успјеха Shein-а је што најновије моделе и трендове које постављају највеће луксузне модне куће можете пронаћи у јако кратком року и за много мањи износ у односу на то колико кошта оригинал. Подразумијева се, и квалитет је много мањи у односу на оригинале.