На Тргу Крајине у Бањалуци, протеклог викенда одржана је интерактивна кампања поводом трећег рођендана бренда Hellena Baby Care, познатог по њези и пажњи према најмлађима.
Догађај је привукао бројне посјетиоце, а посебну пажњу изазвао је дигитални квиз на touch screen city light уређају, брендираном управо за ову прилику.
Циљ кампање био је двојак – прославити рођендан са пролазницима, али и представити нове Hellena Baby Care пелене с напредном SeconDRY технологијом.
Ове пелене се истичу као најбрже упијајуће на тржишту Босне и Херцеговине, пружајући бебама тренутну сухоћу, заштиту од осипа и удобност током цијелог дана, уз додатну предност мањег утицаја на околину.
Кампања је укључивала квиз-питалицу о бренду и производима, уз вриједне награде за учеснике, док су дјеца уживала у дружењу с маскотом и балонима. Промотерке су биле задужене за директну комуникацију с грађанима и подјелу производа, чиме је створена весела, пријатељска атмосфера.
Бренд Hellena Baby Care овим догађајем је још једном потврдио своју посвећеност не само њези беба, већ и повезивању с породицама кроз савремене маркетиншке алате и интерактивну технологију.