Усмјереност на друштвену одговорност и активно судјеловање у иницијативама за добробит заједнице највећи трговачки ланац у БиХ Бинго, између осталог, потврдио је и подршком недавној Мовембер иницијативи кроз спонзорство Удружењу обољелих од рака простате Федерације БиХ те Удружењу грађана Супербрке из Бање Луке, чије препознатљиве мајице је носио мушки дио тима ове компаније.
„Мајице са слоганом „Вријеме ти је“ симболизују нашу подршку свима у борби са злоћудним болестима, али и позив на акцију. Ниједна болест не смије бити игнорисана и право на здравље и превенцију требају бити приоритет. Ношењем мајица дијелимо и важну информацију са нашим колегама, пријатељима и породицама, подстичући их да препознају и на вријеме реагују на знакове који могу спасити животе“ – истакли су из Бинга.
Мовембер је глобална кампања посвећена подизању свијести о мушком здрављу, с нагласком на превенцију рака простате и тестиса, као и менталног здравља. Током новембра, мушкарци пуштају бркове као симбол подршке и начин да привуку пажњу на ове важне теме.
У Босни и Херцеговини, Мовембер се обиљежава кроз разне активности попут хуманитарних догађаја, едукативних кампања, бесплатних здравствених прегледа и друштвених акција на друштвеним мрежама. Многи појединци и организације користе овај мјесец да подстакну мушкарце на редовне здравствене прегледе и отворен разговор о њиховом здрављу.
Ипак, у Бингу желе истаћи да за превентивне прегледе није неопходно чекати новембар, већ „да је вријеме“ свих 12 мјесеци у години.
Нека превентивни прегледи постану дио свакодневнице, а рано откривање олакша борбу против болести. Брига о здрављу и превентивни преглед не одузимају ништа од мушке независности, самопоуздања и снаге, него су додатна потврда зрелости и озбиљности.