Španski fudbalski velikan Real Madrid je najvredniji fudbalski brend na svijetu u 2020. godini, pokazuje studija konsultanske kuće "Brand Finance".
Ova komapanija sprovela je studiju u kojoj je rangirala klubove na osnovu vrijednosti svog brenda, a "kraljevski klub" i ove godine ostao je na čelnoj poziciji sa 1,419 milijardi evra, uprkos tome što mu je vrijednost zbog pandemije visursa korona opala za 13,8 odsto.
Na drugom mjestu je Barselona sa 1,43 milijarde evropskih novčanica, koja je u ovoj godini imala rast vrijednosti od 1,4 odsto.
U top tri je engleski Mančester junajted (1,314 milijardi evra), koji je imao gubitak od 10,7 procenata.
Slijedi ga Liverupul na četvrtoj poziciji (1,262 miljarde evra), a među top 10 najvrednijih klubova svijeta su Mančester Siti, Bajern, Pari Sen Žermen, Čelsi, Totenhem i Arsenal.