Током финала Купа краља између Барселоне и Реал Мадрида, на ЛЕД рекламама око терена биле су приказане имена фирми с наших простора.
Ипак, стварност и реалност је била нешто другачија.
Наиме, на стадиону Ла Картуха у Севиљи гдје се финале играло, у стварности нису биле приказане поменуте рекламе већ је умјесто тога коришћен посебан систем обраде слике који им омогућава да се у тв преносу уживо убацују виртуалне рекламе које су прилагођене сваком тржишту.
Тако су гледаоци у различитим земљама видјели рекламе које су им релевантне.
Поменута технологија користи софистицирану комбинацију ЛЕД панела и софтверске обраде, а већ је примијењена и у Премијер лиги Енглеске.
Тако су гледаоци имали утисак да су рекламе природно постављене на стадиону док су се на успореним снимцима могле примијетити стварне рекламе које су физички постављене око терена.
Овакав начин оглашавања је корак напријед у развоју спортских преноса гдје ни "гледање уживо" не гарантује потпуну вјерност стварности, преноси Кликс.
(Фото: Screenshot)