Пјевачи не штеде

Ово су најскупљи спотови на српској естради

  • 03.07.2025. 11:29

Већина популарних пјевача много новца улаже у пјесме, а још више у спотове, који често коштају и више десетина хиљада евра.

Ипак, интересантно је да и поред технологије која је напредовала, рекорд који је поставила Драгана Мирковић још 1994. године нико није успио да обори. Наиме, за снимање спота „За мене си ти“ платила је чак 90.000 тадашњих њемачких марака, што би данас отприлике био износ еквивалентан оном у еврима.

- Рађење спота компјутером постоји већ двије до три године у Америци, оно што гледамо већ неколико година на МТВ и видимо да је компјутер доста заступљен у тим спотовима и то је нешто што сам ја, наравно, као сваки човјек који се бави послом који воли, жељела да имам. Да урадимо нешто другачије, новије, да ми, у Југославији можемо да кажемо да имамо неки компјутерски спот - рекла је Драгана при премијерном емитовању овог спота на телевизији.

Полиција трага за женом која је убила партнера, а мајци пријетила смрћу

Полиција трага за женом која је убила партнера, а мајци пријетила смрћу

Она се потом осврнула и на само снимање спота.

- Радити један компјутерски спот стварно није једноставно, посебно овај. То је рађено тродимензионално, анимација је у питању и, буквално, снимање тог спота је на простору гдје је само плаво платно иза мене, нема ничега што ћемо видјети у споту, осим мене, а у споту ћемо видјети и тај град и тог лика МЦ Тигера - рекла је она.

Што се тиче спотова у 21. вијеку, мало је познато да је најскупљи снимљен за пјесму Марије Шерифовић. С обзиром на то да је пјесма „Молитва“ проглашена за најбољу на Евровизији 2007. године у спот за пјесму уложен је огроман новац.

Што се тиче млађих извођача, тренутно у спотове највише новца улаже Александра Пријовић, која је снимила много клипова посљедњих година, а само за екранизацију „Звук тишине“ са новог албума потрошила је 40.000 евра.

Каријера Диога Жоте: Од Пакоша Фереира до актуелног шампиона Енглеске

Каријера Диога Жоте: Од Пакоша Фереира до актуелног шампиона Енглеске

Наташа Беквалац не штеди када су спотови у питању, те сваким изненади вјерну публику. Како су медији пренијели, за спот за нову пјесму „Тајне“, новосадска барбика дала је 20.000 евра.

Пјевачица вјерује да јој се новац уложен у каријеру враћа, те за потребе спота „Позитивна“ отпутовала је на Ибицу и на тај пут повела са собом осморо људи. Спекулише се да је то задовољство коштало око 30.000 евра.

15 удеса на подручју ПУ Бањалука за дан: Повријеђени мотоциклисти

15 удеса на подручју ПУ Бањалука за дан: Повријеђени мотоциклисти

С друге стране, Вики Миљковић је на почетку своје каријере уложила свега 1.000 тадашњих њемачких марака за екранизацију пјесме „Ником није лепше него нама“, познатија по референу „Кока кола, марлборо, сузуки“. Иако је спот захтијевао минимално улагање, ова пјесма ју је прославила, а Вики је и данас редовно пјева на својим наступима.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: