Министар трговине и туризма Денис Шулић рекао је да је Република Српска друштвено одговорна, те да имамо и друштвено одговорна предузећа и привредне субјекте који су такође друштвено одговорни.
- У јуну смо покренули кампању "Друштвено одговорни", а сада имамо укупно 27 различитих маркета у сваком граду, са 45 производа који имају 0 одсто марже - истакао је Шулић.
Навео је да је тржиште роба и услуга у Српској редовно снабдјевено, упркос тренутним превирањима у свијету, а то значи, каже Шулић, да Влада води рачуна да Српска остане стабилна.
- Наша намјера је била да направимо палету производа широке потрошње, како би помогли грађанима Српске. Припремили смо и 500 тона брашна угроженом становништву - истакао је Шулић.
Шулић је поручио да је кампања "Друштвено одговорни" успјела у активности ако су грађани Републике Српске задовољни.
Концепт друштвено одговорног пословања полази од снажног увјерења да данашња модерна предузећа имају све већу одговорност према својој улози у друштву.
Како би у потпуности били одговорни, предузећа интегришу друштвене, еколошке и нарочито етичке утицаје пословања, људска права и бригу за потрошаче у своје пословне процесе и основне стратегије у блиској сарадњи са власницима у циљу повећања заједничке користи за друштво у цјелини, препознајући, превенирајући и ублажавајући потенцијалне неповољне утицаје.
Управо зато је и Република Српска покренула и кампања под називом "Друштвено одговорни" којом се покушава сузбити инфлаторни удар на потрошаче.