Кампања "Друштвено одговорни" активна је у Републици Српској од маја, а сада је укључено 19 маркета и 500 артикала који су тренутно снижени.
Грађани су препознали значај ове акције и куповина снижених артикала је значајно порасла и за 60 одсто у односу на период када нису били дио саме кампање, истичу у Министарству трговине и туризма.
Поскупљења појединих производа попут кафе, какаа и чоколаде за кување посљедица су промјена на свјетској берзи и на то се не може утицати у великој мјери.
- Настављамо да реализујемо ову кампању. Разговараћемо са трговачким ланцима о проширењу производа. Фокусираћемо се и на мање трговачке ланце који раде на подручју једне локалне заједнице како бисмо што више проширили број трговачких ланаца који су дио кампање, а грађанима омогућили да у својим локалним заједницама имају избор различитих маркета који су дио кампање - рекао је министар трговине и туризма Републике Српске Денис Шулић.