Министар трговине и туризма Српске

Шулић: До наредне седмице можемо очекивати 20 маркета и трговачких ланаца у кампањи "Друштвено одговорни"

  • Извор: АТВ
  • 09.08.2024. 11:31

До наредне седмице, можемо очекивати 20 маркета и трговачких ланаца који су дио кампање "Друштвено одговорни" у Републици Српској, рекао је ово гостујући у АТВ јутру министар трговине и туризма Српске, Денис Шулић.

- Настављамо кампању. Ово је континуирани рад, који траје од маја мјесеца прошле године. До сада смо радили различите врсте помоћи које су биле усмјерене за грађане Републике Српске, како би имали што јефтиније производе. Из активности у активност, унапређивали смо нашу кампању. Данас смо дошли до тога да су 15 великих маркета и трговачких ланаца у Српској, дио кампање што је рекордан број. Никада више нисмо имали. Имамо пет маркета који су се сами јавили да буду дио кампање. До наредне седмице, можемо очекивати 20 маркета и трговачких ланаца који су дио кампање у Српској. Нећемо имати град, ни општину у Српској који неће бити покривени самом кампањом. Преко 300 производа различитих роба широке потрошње је доступно грађанима Републике Српске по знатно нижим цијенама. Рецимо, пелене су у неким маркетима 10 КМ јефтиније од претходне цијене. У октобру мјесецу прошле године, смо имали кампању "0% марже" тада смо имали 25 истих производа у сваком од маркета - истакао је Шулић.

Он је истакао да је акција усмјерена према грађанима Српске који су у стању највеће социјалне потребе и имају примања испод просјека.

- Грађани су нас питали, да ли постоји могућност да проширимо тај асортиман. Ми смо потом са привредном заједницом, са трговачким ланцима, посебно се захваљујем Привредној комори Републике Српске и подручној комори на сарадњи, одлучили да кампању направимо на начин да различитим маркетима и различите робе широке потрошње буду по знатно нижим цијене, тако да омогућимо грађанима који су у стању социјалне потребе, да имају шири асортиман производа у различитим маркетима. Рецимо, у једном маркету је уље снижено, у другом јаја и слично - рекао је Шулић.

Како каже, ствари које грађани не купују чисто, нису исту на листу снижених ствари.

- Ми гледамо оно шта грађани Републике Српске првенствено купују. Када смо разговарали са људима, гледали смо да неке ствари, које народ не купује често, не снижавамо. Ишли смо од основних животних намирница до роба широке потрошње, оно што народ користи како би направили оброк. На сајту Министарства трговине и туризма постоји попис гдје су пописани сви маркети. Сваки маркет је Министарству послао списак својих производа и цијене које су биле прије кампање и које су тренутно, као и трајање акције у том маркету. Кампања ће трајати на тај начин да ће маркети који су мијењали те производе, временом додавати нове и избацивати старе. На тај начин ћемо омогућити грађанима да купују што више робе широке производње по јефтинијим цијенама - нагласио је Шулић.

Шулић истиче да већина грађана одобрава овакву врсту акције.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 10:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 10:55 Серија: Крваво цвијеће (Р) (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 11:40 Телетрговина

    Телетрговина

  • 11:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 12:00 Телетрговина

    Телетрговина

  • 12:15 Серија: Црна Гуја (12+) (Р)

    ''Серија: Црна Гуја (12+) (Р)