Агенција за истраживање тржишта и јавног мњења

"Тренд АТВ-а енормно расте"

  • Извор: АТВ
  • 04.10.2023. 12:58

Тренд гледаности Алтернативне телевизије енормно расте, подаци су најновијег мјерења које је спровела Агенција за истраживање тржишта и јавног мњења "Metrics Consalting“.

Алтернативна телевизија остварује највиши проценат раста за врло кратак период - са некадашњих 12 одсто удио гледаности АТВ-а порастао је на 15 одсто.

Такође, из Агенције додају да је у посљедње вријеме уочен тренд раста гледаности РТРС-а у односу на гледаност БН ТВ.

Када је ријеч о телевизијима које преферирају испитаници, од испитаника који су се изјаснили за једну од три највеће домаће телевизије, на првом мјесту се нашао РТРС, затим БН ТВ и АТВ.

"Питање о гледаности телевизија уврстили смо у наша истраживања уназад неких годину и по дана. Најприје смо истраживали све телевиизје а онда смо уочили да се издвајају три највеће - РТРС, БН и АТВ. РТРС је донекле порастао науштрб БН-а. Алтернативна телевизија је варирала од десет до дванаест одсто, а сада је тај удио 15 одсто“, рекао је аналитичар Метрикса Никола Видовић.

Истраживањем је утврђено да се 47 одсто испитаника у Српској о дешавањима информишу путем телевизије. Како су додали, 34 одсто испитаника за иформисање о дешавањима одлучује за интернетске портале. 

Агенција за истраживање тржишта и јавног мњења "Metrics Conslating“ спровела је телефонско истраживање у периоду од 18. до 24. септембра 2023. године, а истраживањем је обухваћено 1.200 испитаника са територије Републике Српске.

Како су навели из Агенције, референтне вриједности за репрезентативност узорк одређене су на основу званичних података Републичког завода за статистику Републике Српске.

Пратите нас и путем Вибера

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 19:40 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:42 Спорт

    Преглед најважнијих дневних спортских дешавања и информација из земље, региона и свијета.

  • 19:49 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.

  • 19:50 Временска прогноза

    Преглед временских и биометеоролошких прилика у земљи и региону.