Влада Републике Српске у сарадњи са Министарством трговине и туризма Републике Српске покренула је у јуну кампању "Друштвено одговорни" кроз коју су у сарадњи са трговцима, грађанима омогућене ниже цијене широког спектра производа, саопштено је из Владе Српске.
Кампању "Друштвено одговорни" покренули су Влада и ресорно министарство као подршку нашим грађанима пратећи ситуацију око питања раста цијена на тржишту, наводи се у саопштењу.
- Одговорним приступом Влада је у циљу подршке и помоћи покренула кампању, заједно са нашим трговцима који су се у кампању укључили из свих крајева Српске, а међу првима прикључили су се маркети "Зворничанка" са својих 15 малопродајних објеката. Од септембра када су покренуте активности на проширењу кампање на произвођаче и дистрибутере, али и на проширење броја производа, маркети "Зворничанка" су, поново, били међу првима који су подржали активности Владе и препознали значај и важност кампање "Друштвено одговорни" - истичу из Владе Српске.
Од јуна у овим маркетима купци могу пронаћи артикле означене воблерима "Друштвено одговорни", а од почетка октобра повећан је број ових производа, те домаћих производа који су грађанима доступни уз нула одсто марже и означени стикерима "Маржа нула одсто".
Генерални директор "Зворничанке" Нинослав Рашковић рекао је да су маркети "Зворничанка", као друштвено одговорна компанија, од јуна до данас нивелисали више од 500 артикала.
- У јуну смо почели са кампањом "Стоп инфлацији", а онда смо у септембру наставили кроз кампању са нула одсто марже. Договорено је да произвођачи, дистрибутери и малопродавци артикле спроведу до крајњег потрошача са нула одсто марже. Цијене су снижене од 30 до 50 одсто, у зависности од артикла. Задовољан сам својим тимом који је предано радио да се купцима у маркетима "Зворничанка" омогући приступ што већем броју производа са нижим цијенама - рекао је Рашковић.
Уз маркете "Зворничанка", у кампањи "Друштвено одговорни" тренутно учествује још 21 трговац, четири дистрибутера и 19 произвођача који су у кампању укључили око 50 производа са нула одсто марже, наводи се у саопштењу.
Из Министартва трговине и туризма истичу да је кампања отворена и да сви привредни субјекти који желе могу да се у њу укључе до 31. децембра 2023. године.
- Влада Српске и ресорно министарство захваљује се прво директору и свим запосленима у "Зворничанки" који су најбољи примјер успјешног заједничког рада, са циљем да будемо друштвено одговорни, и да у ситуцијама које су изазовне заједничком сарадњом Владе и наших трговаца и произвођача, учинимо да нашим грађанима у Српској помогнемо и заједнички допринесемо у свакодневном превазилажењу новонастале ситуације на тржишту цијена - поручују из Владе Српске.
Влада и ресорно министарство наставиће кампању до 31. децембра 2023. године, те ће редовно информисати наше грађане о броју производа који ће бити дио кампање "Друштвено одговорни" и нула одсто марже, наводи се у саопштењу.
Са циљем разумијевања кампање "Друштвено одговорни" и лакшег препознавања намирница које су дио ове кампање, из Владе Српске истичу да грађани обрате пажњу на полицама са производима који су означени воблерима и стикерима, јер су ти производи дио ове кампање.
Кампању "Друштвено одговорни" осмислила је и покренула Влада и ресорно министарство трговине и туризма како би грађанима у Српској олакшала да се превазиђе ситуација и да наши грађани имају производе са мањим цијенама, наводи се у саопштењу.