Poznati glumac

Bred Pit zaštitno lice italijanskog modnog brenda Brioni

  • 17.01.2020. 17:15

Bred Pit postao je zaštitno lice jednog od najpoznatijih brendova ekskluzivne muške odjeće, a kako je najavljeno on će se oprobati i u dizajniranju.

Bredu Pitu, koji je ranije bio angažovan za promociju parfema Šanel No. 5, izgleda da je ovo prvi put da učestvuje u modnoj industriji. Osim predstavljanja muških odjela i smokinga italijanskog brenda Brioni, koji je već godinama cijenjen u svijetu muške mode i čija se odjela nalaze u kategoriji najskupljih, Pit će se oprobati i u dizajniranju.

Iz kompanije Brioni su izdali saopštenje da će "Bred Pit potpisati liniju ekskluzivnih proizvoda, koja će uključivati ograničenu seriju odjela i smokinga koji se rade po mjeri kupca", prenio je portal Klix.ba.

Glumac je već nosio Brioni odjelo na crvenom tepihu, na nedavno održanoj dodjeli nagrada Zlatni globus, gdje je osvojio nagradu za najboljeg sporednog glumca u filmu "Bilo jednom u Holivudu".

Slične smokinge je nosio na filmskom festivalu u Kanu, kao i na festivalu u Veneciji prošle godine.

Tokom godina, mnoge poznate ličnosti bile su brend ambasadori odjela Brioni, kao što su Pirs Brosnan, Entoni Hopkins i Samjuel L. Džekson.

Тагови:
  • 14:45 Серија: Од јутра до сутра (12+) (Р)

    '''' 'Од јутра до сутра' у режији Михајла Вукобратовића заправо је адаптација аргентиске серије 'Успјешни Пелсови', и прати живот иза и испред камера омиљеног ТВ пара, Срне и Марка.

  • 15:30 Серија: Крваво цвијеће (12+)

    Страсна љубавна прича двоје појединаца.

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 16:50 Центар дана

    Волите поподне? Важно вам је да након напорног дана одахнете уз актуелне теме, забаву и савим нове и необичне приче из цијелог свијета? Уживате у програму који окупља интересантне госте и регионалне звијезде?

  • 18:20 Народ прича

    Ауторска путописно-репортажна емисија новинарке Биљане Стокић, откриће вам шта срце народа прича о Српској, о традицији и историји наших градова и села, о њиховој свакодневици и борби за очување правих вриједности, марљивом раду, вјери, и љубави према њиховој и нашој, отаџбини.

  • 18:55 Маркетинг

    Блок економско-пропагандног програма.