Полако се ближи вријеме празника, период године када многи од нас путују и отисну се у неке можда и топлије крајеве или једноставно оду у нову авантуру. Том приликом бирамо најбољи смјештај, а често су нам хотели први избор.
Хотелски радници су дали неке савјете како треба да се понашамо у њиховом објекту, односно шта треба, а шта није пожељно. Кренимо редом.
1. Немојте чекати да на крају боравка дате напојницу
Бакшиш је обавезан када боравите негдје гдје други за вама спремају. Али када одсједате у хотелу, такође је важно и када дајете напојницу, пише "Бест лифе онлине". Савјет хотелијера јесте да не чекате посљедњи дан боравка, већ у неком тренутку их почастите. Вјерујте, вратиће вам двоструко.
2. Собе нису звучно изоловане
Будите сигурни како се понашате унутар четири зида собе јер често зидови нису добро изоловани, чак и у неким отменим хотелима. Дакле, уколико ријешите да се мало опустите са партнером, немојте се превише опуштати, да вас комшије из околних соба не гледају послије попријеко јер сте их ометали. Смањите буку на минимум.
3. Не избацујте послужавнике у ходнике
Уколико сте наручили оброк у соби, а по његовом завршетку не знате шта ћете са прљавим судовима, оно што је сигурно јесте да никако не треба моментално да их избаците у ходник хотела, а да притом прије тога не позовете рецепцију и обавијестите је о томе. Уколико желите то да урадите, онда прије свега обавијестите собарице да ће испред ваших врата бити остаци од оброка.
4. Будите љубазни
Чак и ако нисте претјерано задовољни услугом коју сте добили, није наодмет да се насмијете запосленима јер никада не знате зашто су тај дан били нерасположени према вама. Сви они који раде у хотелу труде се да вам у свему изађу у сусрет, па зато и ви будите љубазни.