Američka automobilska kompanija "Tesla" i njen izvršni direktor Ilon Mask objavili su dvije novosti, jednu dobru i jednu lošu.
Naime, kompanija je odustala od ranije najavljenog zatvaranja većine svojih prodajnih salona u svijetu, ali će zato doći do poskupljenja određenih modela.
"Tesla" će, kako je saopšteno, ostati pri najavljenom prelasku na onlajn prodaju, ali će ostaviti više otvorenih prodajnih salona nego što je prvobitno planirala, prenijela je agencija AP.
Automobil "model 3" će i dalje koštati 35 hiljada dolara, ali će cijene drugih modela biti povećane za tri odsto.
Nije precizirano koliko će prodavnica zatvoriti, ali je rečeno da će zatvoriti samo polovinu od prvobitno planiranog broja.
Kompanija "Tesla" ima 378 prodajnih salona i uslužnih centara širom planete i gotovo 100 prodavnica u SAD.
Preostale prodavnice će imati manje radnika, a imaće na raspolaganju vozila dostupna za probnu vožnju i izvjesne zalihe u slučaju da neko želi odmah da kupi automobil.
Mask je ranije saopštio da je neophodno smanjiti troškove kako bi se ostvarila profitabilnost prilikom prodaje "modela 3" za cifru od 35 hiljada dolara.
"To je cijena koja je potrebna da bi se dostiglo više klijenata i generisala prodaja koja je kompaniji potrebna da bi opstala", rekao je Mask.