Korisnici "Tvitera" ujutro pišu smirene i analitičke objave, dok su naveče emotivni i impulsivni, pokazala je velika analiza objava na ovoj društvenoj mreži.
Autori studije sa Univerziteta u Bristolu u Velikoj Britaniji analizirali su sedam milijardi riječi u više od 800 miliona poruka na "Tviteru".
Stručnjak za vještačku inteligenciju Nelo Kristijani analizirao je anonimne poruke u 54 velika britanska grada tokom četiri godine i razvrstao ih prema 73 pokazatelja koji se odnose na različite stilove razmišljanja.
Studija, objavljena u naučnom časopisu "Plus van", otkrila je da korisnici između 5.00 i 6.00 časova ujutro koriste najveći udio riječi u vezi sa logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.
Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulsivan, ali i više društven.
Između 3.00 i 4.00 časa ujutro objave su više egzistencijalne prirode i emocije su manje pozitivne.