Јутјуб коначно планира да олакша мало својим корисницима овај дио искуства са апликацијом, па зато тестира нови формат огласа.
Покренули су експеримент при ком се тестира приказивање огласа на уживо стримовима у "picture-in-picture" формату. Ово значи да ће се огласи приказивати као "слика у слици", односно у мањем прозору у оквиру постојећег.
Што се тиче стримера, Јутјуб је рекао да ће они моћи да одаберу ову опцију из поставки које се баве монетизацијом њиховог канала, а ПиП формат огласа моћи ће да се постави и као подразумијевани.
Мада је ово у суштини добар потез јер се чини како Јутјуб коначно схвата колико заправо рекламе могу изнервирати кориснике, истовремено је и добар покушај платформе да одговори људе од инсталације програма за блокирање огласа.