Спремите се за будућност

Стиже нова врста реклама, а ево ко их креира

  • Извор: Б92
  • 09.10.2024. 11:08

Ако су вас до сада нервирале рекламе у апликацијама и на веб страницама, спремите се за будућност.

Платформе све више дозвољавају маркетиншким фирмама да користе све њихове податке како би креирале АИ-генерисане рекламе и огласе, које посебно циљају индивидуалне кориснике.

Сајт Digiday извјештава да је међу њима и ТикТок Смарт+, који се такмичи са сличним рјешењима компанија Мета и Гугл.

Оглашивачи могу да омогуће да ТикТок-ов АИ управља неопходним и компликованим задацима – креирање и испорука реклама како би се покренули разговори или преузимале апликације.

"Фокус је на једноставност и брзину, тако да више нема дугог периода нагађања и непрекидног A/B тестирања", каже Адолфо Фернандез – глобални директор ТикТока за стратегију производа и операције, трговину, преноси б92.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 12:30 Серија: Ред Рок (12+) (Р)

    ' 'Серија: Ред Рок (12+) (Р)

  • 12:55 Наша Српска (Р)

    ''Наша Српска (Р)

  • 13:20 Досије (Р)

    Емисија која је дуги низ година дио нашег програма, 'Досије', расвијетљава догађаје у које мало ко смије да завири, проговора о актуелним темама о којима се ћути, распакује чињенице случајева злочина, криминала и корупције, на сасвим нови начин, прецизно попут вјештака.

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 14:00 Кето кухињица

    ''Кето кухињица

  • 14:15 Серија: Авионџије (Р) (12+)

    ''Серија 'Авионџије' је домаћи ситком у режији и према идеји Саше и Ивана Ал Хамеда.