Спремите се за будућност

Стиже нова врста реклама, а ево ко их креира

  • Извор: Б92
  • 09.10.2024. 11:08

Ако су вас до сада нервирале рекламе у апликацијама и на веб страницама, спремите се за будућност.

Платформе све више дозвољавају маркетиншким фирмама да користе све њихове податке како би креирале АИ-генерисане рекламе и огласе, које посебно циљају индивидуалне кориснике.

Сајт Digiday извјештава да је међу њима и ТикТок Смарт+, који се такмичи са сличним рјешењима компанија Мета и Гугл.

Оглашивачи могу да омогуће да ТикТок-ов АИ управља неопходним и компликованим задацима – креирање и испорука реклама како би се покренули разговори или преузимале апликације.

"Фокус је на једноставност и брзину, тако да више нема дугог периода нагађања и непрекидног A/B тестирања", каже Адолфо Фернандез – глобални директор ТикТока за стратегију производа и операције, трговину, преноси б92.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 12:00 Емисија: Бизнис клуб (Р)

    ' Емисија: Бизнис клуб (Р)

  • 12:30 Аграр (Р)

    'Аграр (Р)

  • 12:55 Емисија: У микс зони (Р)

    У микс зони (Р)

  • 13:20 Емисија: На ивици терена (Р)

    ''На ивици терена (Р)

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета.

  • 14:00 Кето кухињица

    ''Кето кухињица доноси здрава јела са веома мало или готово без угљених хидрата.