Спремите се за будућност

Стиже нова врста реклама, а ево ко их креира

  • Извор: Б92
  • 09.10.2024. 11:08

Ако су вас до сада нервирале рекламе у апликацијама и на веб страницама, спремите се за будућност.

Платформе све више дозвољавају маркетиншким фирмама да користе све њихове податке како би креирале АИ-генерисане рекламе и огласе, које посебно циљају индивидуалне кориснике.

Сајт Digiday извјештава да је међу њима и ТикТок Смарт+, који се такмичи са сличним рјешењима компанија Мета и Гугл.

Оглашивачи могу да омогуће да ТикТок-ов АИ управља неопходним и компликованим задацима – креирање и испорука реклама како би се покренули разговори или преузимале апликације.

"Фокус је на једноставност и брзину, тако да више нема дугог периода нагађања и непрекидног A/B тестирања", каже Адолфо Фернандез – глобални директор ТикТока за стратегију производа и операције, трговину, преноси б92.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 19:00 АТВ Вијести

    Центална информативна емисија АТВ-а у којој доносимо преглед најважнијих информација и догађаја из земље, региона и свијета тачно у 19 часова.

  • 20:00 Серија: Ко те шиша (12+)

    Серија: Ко те шиша (12+)

  • 20:30 Серија: Ко те шиша (12+)

    Серија: Ко те шиша (12+)

  • 21:00 Емисија: Ћирилица

    Специјално издање емисије Ћирилица. Саговорник уредника и водитеља Миломира Марића је предсједник Републике Србије Александар Вучић.

  • 23:00 Филм: Увид (16+)

    ' Филм: Увид (16+)

  • 01:00 Ноћни програм

    Ноћни програм