Спремите се за будућност

Стиже нова врста реклама, а ево ко их креира

  • Извор: Б92
  • 09.10.2024. 11:08

Ако су вас до сада нервирале рекламе у апликацијама и на веб страницама, спремите се за будућност.

Платформе све више дозвољавају маркетиншким фирмама да користе све њихове податке како би креирале АИ-генерисане рекламе и огласе, које посебно циљају индивидуалне кориснике.

Сајт Digiday извјештава да је међу њима и ТикТок Смарт+, који се такмичи са сличним рјешењима компанија Мета и Гугл.

Оглашивачи могу да омогуће да ТикТок-ов АИ управља неопходним и компликованим задацима – креирање и испорука реклама како би се покренули разговори или преузимале апликације.

"Фокус је на једноставност и брзину, тако да више нема дугог периода нагађања и непрекидног A/B тестирања", каже Адолфо Фернандез – глобални директор ТикТока за стратегију производа и операције, трговину, преноси б92.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови:
  • 11:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 12:00 Серија: Погледај у сутра (Р) (12+)

    ' Серија: Погледај у сутра (Р) (12+)

  • 13:55 Вијести

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.

  • 14:00 Ћирилица (Р)

    'Кроз узбудљив, динамичан и непредвидив разговор са различитом палетом гостију - од стручњака и реномираних теоретичара, политичара и функционера, умјетника до естрадних личности открива информације које не објављују ни најскандалознији таблоиди.

  • 16:00 Аутошоп магазин (Р)

    '' Аутошоп магазин (Р)

  • 16:30 Вијести у 16:30

    Први преглед најважнијих вијести из земље, региона и свијета сваки радни дан.