Друштвене мреже

Оглашивачи све мање користе ТикТок, ево које мреже су сада популарне

  • Извор: Б92
  • 06.05.2024. 12:00

Технолошки гиганти окрећу се видео снимцима кратког формата, с обзиром на неизвјесну будућност ТикТока, користећи партнерства и стратегије за освајање ТикТокових прихода од оглашавања.

Видео снимци кратке форме заузели су средишње мјесто у крајолику дигиталног оглашавања, а платформе попут Снепа и Мете стратешки су се позиционирале усред неизвјесности око будућности ТикТока у САД-у. Недавне законодавне радње и геополитичке напетости пружиле су тим компанијама повољан тренутак за преусмјеравање новца за оглашавање далеко од свог кинеског конкурента.

"NewFront" у Њујорку служи као позадина за то стратешко маневрисање, које се дешава само недјељу дана након што је амерички предсједник Џо Бајден потписао закон усмјерен на "ByteDance", ТикТокову матичну компанију, због забринутости за националну безбједност. ТикТок је обећао да ће оспорити закон, припремајући позорницу за обрачун с високим улозима.

Током своје "NewFront" презентације, ТикТок је најавио партнерства у спорту и забави, укључујући споразум с "NBCUniversalom" о приказивању видео исјечака с Олимпијских игара у Паризу. Тај потез наглашава ТикТокову преданост ангажовању садржаја и стратешким савезима.

Упркос регулаторним изазовима, ТикТок остаје значајан играч у дигиталном оглашавању, а компанија за истраживање тржишта Емаркетер предвиђа им 8,66 милијарди долара прихода од огласа у САД-у за платформу ове године. Та бројка, иако мања од Гугл и Мете, наглашава утицај ТикТока, подстичући конкуренцију док конкуренти журе да имитирају успјех ТикТока сопственим кратким видео садржајем.

Које су опције ТикТоку на располагању?

Јасмин Енберг, главна аналитичарка у Емаркетеру, нагласила је потребу ТикТока да увјери оглашиваче усред регулаторних турбуленција. "ТикТок мора да покаже оглашивачима да послује као да је све у реду, иако је ситуација потпуно другачија", нагласила је.

Конкуренти попут Снепа такође повлаче стратешке потезе, удружујући се с "NBCUniversalom" како би послали инфлуенсере на Олимпијске игре за креирање садржаја. Патрик Харис, предсједник Снепа, истакао је поузданост те платформе усред турбуленција у индустрији.

Док се оглашивачи крећу кроз неизвјесну будућност ТикТока, многи се фокусирају на краткорочне стратегије док истражују нове прилике. Алекс Стоун, виши потпредсједник агенцијског партнерства у Хоризон Медиа, нагласио је потребу за иновацијама, рекавши: "Морамо да се фокусирамо на иновативне могућности које су доступне оглашивачима".

Прилагодљивост је овдје кључна, с обзиром на то да велики играчи у индустрији већ одговарају на геополитичке неизвјесности и регулаторне изазове.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: