Јутјуб је најавио промјене у начину приказивања огласа који прекидају основни видео садржај.
Сигурно вам се десила оваква ситуација. Гледате занимљив видео на Јутјубу, и баш када стигнете до занимљивог дијела, појави се реклама и одмах убије расположење. Ако вам то дјелује познато, нисте сами и мало је оних који на ово неће реаговати псовком или клетвом.
Међутим, Јутјуб коначно стаје на страну својих гледалаца најављујући ажурирање реклама током репродукције видеа.
Огласи и рекламе на Јутјубу су одувијек дјеловали претјерано агресивно и инвазивно. Због тога се многи корисници ослањају на блокаторе огласа само да би уживали у омиљеном видео садржају. Умјесто да покушава да примора кориснике да гледају рекламе, Јутјуб подешава начин на који функционишу рекламе усред садржаја како би биле мање иритантне.
Према Јутјубу, рекламе током репродукције ће се сада појављивати на “природним тачкама прекида” – у паузама или прелазима у видеу гдје је прекид мање узнемирујући. То значи да више нема реклама које прекидају усред реченице или уништавају драматичан тренутак.
Најбољи дио је то што креатори који користе аутоматске рекламе током репродукције не морају ништа да раде – ове промјене ће се аутоматски примијенити. За оне који ручно постављају рекламе, Јутјуб Студио ће сада пружати повратне информације, помажући креаторима да избјегну мјеста за пласман огласа која дјелују превише ометајуће.
Ако Јутјуб схвати ово како би требало, рекламе током репродукције видеа би коначно могле да изгледају мање као напрасни прекид — а више као мања пауза коју једва примјећујете, преноси б92.