Након недавне акције против блокатора огласа и такозване “онлајн имиграције,” Јутјуб је најавио нови корак у борби против садржаја који обмањује кориснике – фокусирајући се на “кликбејт” наслове и сличице.
Ове мјере првенствено су усмјерене на садржаје везане за актуелне догађаје и вијести, гдје су креатори користили сензационалистичке наслове и сличице које не одговарају стварном садржају видеа.
Јутјуб је појаснио да ће видео снимци који крше ове стандарде бити аутоматски уклоњени, док сами аутори неће бити кажњени. Ова промјена за сада ће се имплементирати и прво тестирати у Индији, са плановима за постепену глобалну примјену.
Иако Јутјуб тврди да су мјере осмишљене како би заштитиле кориснике од обмањујућег садржаја, нису откривени детаљи о томе како ће функционисати механизам прегледа, нити су јасно дефинисане границе за категорије актуелних догађаја и вијести. Очекује се да ће даљи развој и спровођење овог система пружити више информација.
Ова иницијатива може имати значајан утицај на креаторе садржаја који се ослањају на кликбејт као начин за привлачења прегледа. Како се правила буду ширила глобално, очекује се да ће креатори морати пажљивије да обликују наслове и сличице како би ускладили своје садржаје са новим стандардима, преноси ЛТН.
(Курир)