Многи данас више времена проводе гледајући Јутјуб него класични телевизијски програм, а осим на телефонима, таблетима и рачунарима, у Јутјуб садржају све чешће се ужива и на великим ТВ екранима.
Како би побољшали искуство коришћења и привукли кориснике да што више времена проводе уз њихову апликацију на телевизорима, Јутјуб је прије неколико година представио нову опцију Прајмтајм Ченелс која је корисницима омогућила да путем те апликације приступе претплатничким сервисима попут као што су Макс и Парамонт Плус, иако су корисници морали да се потруде како би пронашли те опције, односно како би приступили тим сервисима.
То би се ускоро требало да се промијени јер у Јутјубу размишљају о великој промјени корисничког интерфејса на својој ТВ апликацији у којој ће већу пажњу ставити управо на додатне претплатничке сервисе трећих страна.
Такође, према информацијама које круже мрежом, редизајн корисничког интерфејса могао би да иде у правцу Нетфликса и других сервиса што значи да би се, када се отвори апликација, могао приказати привјув епизода, а креатори би могли да организују своје видео снимке у епизоде и сезоне, како би били прегледнији и лакше доступни.
Након ТВ-а, на реду телефони и рачунари?
Дакле, изгледа да су амбиције Јутјуба да иде у смјеру добро познатих стриминг сервиса у желе да имају сличан интерфејс. На истом мјесту тако би могли да приступамо видео снимцима омиљених креатора и канала, али и серијама и филмовима нпр. Макса, али јасно, за ту платформу је потребно имати претплату. Такав садржај, за који би била потребна посебна претплата, био би организован у соптвеном реду и одвојен од класичног Јутјуб садржаја.
Екипа из Јутјуба тренутно ради на овој промјени и новом корисничком интерфејсу које би на апликацији за ТВ уређаје требало да постане доступно током наредних мјесеци. Али како наглашавају на страници Андроид ауторити, питање је да ли ће компанија исте промјене у интерфејсу одрадити и за своју апликацију за рачунаре и мобилну апликацију.
Тренутно нема информација о томе, али кажу да је тако нешто "неизбјежно" и управо би то могао да буде велики фокус компаније до краја сљедеће године, преноси б92.