Корисници Јутјуб платформе су у последње вријеме примјетили промјене које отежавају прескакање реклама. Неки корисници су пријавили црне правоугаонике преко дугмета за прескакање реклама на десктоп верзији, умјесто очекиваног одбројавања, док је на мобилним уређајима изостајало одбројавање до могућности прескакања огласа.
Међутим, Јутјуб тврди да није сакрио дугме за прескакање реклама, већ је само промијенио начин на који се огласи приказују.
Олува Фалодун, портпарол Јутјуба, изјавила је да се дугме за прескакање појављује после 5 секунди, као и раније.
Промјене у приказу огласа и нови начини интеракције
Јутјуб објашњава да је увео промјене у приказу елемената огласа како би искуство гледања било чистије и фокусираније на интеракцију с рекламом. Одбројавање за прескакање сада може бити приказано као прогрес бар на дну екрана, умјесто у традиционалном облику. Иако дугме за прескакање није уклоњено, начин на који се приказује промијењен је да би се, наводно, побољшало корисничко искуство.
Јутјуб такође шири начине на које приказује огласе. Сада се огласи могу појављивати и на екрану паузе, а прошле године су смањене и неке опције контроле огласа за креаторе. Поред тога, компанија је почела да санкционише кориснике који користе блокаторе огласа како би избјегли приказивање реклама. Наравно, најлакши начин за уклањање огласа остаје претплата на Јутјуб Премиум, али цијена ове услуге наставља да расте.