Dugo očekivani horor film Čovjek vuk, rimejk istoimenog klasika o vukodlaku iz 1941. godine, stigao je u bioskope širom svijeta.
Film je režirao i napisao Leigh Vhannell za Universal Pictures, a glavne uloge tumače Kristofer Abot, Džulija Garner i Matilda Firt.
U Čovjeku vuku, Abot igra porodičnog čovjeka Blejka, koji živi u San Francisku sa suprugom Šarlot (Garner) i kćerkom Ginger (Firt). Nakon što njegov otac iznenada nestane, a Blejk naslijedi njegovu kolibu koja se nalazi u šumi Oregona, cijela porodica odlazi na putovanje da pobjegne od gradske vreve. Ali u Oregonu susreću se licem u lice sa neobičnim stvorenjem koje je povrijedilo Blejka.
Dok su zabarikadirani u osamljenoj kući, Blejk prolazi kroz zastrašujuću transformaciju, a Šarlot mora da odluči da li je bezbjednije da ostane sa njim ili da pobjegne sa kćerkom u šumu, gdje vrijeba nepoznata opasnost, prenosi B92.
Neki kritičari su već imali priliku da gledaju Vukodlaka i podijelili svoje recenzije o filmu.
Vukodlak trenutno ima prosječnu ocjenu kritičara od 57 odsto na Rotten Tomatoes-u, na osnovu 82 recenzije.
Taj broj je podložan promjenama sa novim recenzijama, a recenzije gledalaca trenutno nisu dostupne s obzirom da se film neće otvoriti u mnogim bioskopima do danas.
"To je zastrašujući i intrigantan film o vukodlacima, usredsređen na Abotov impresivan nastup. On je dobro dobio posao i daje sve od sebe, čak i više nego što se očekivalo", napisao je kritičar TheVrap-a Vilijam Bibijani.
Peter Debruge iz Varieti je u svojoj recenziji ukazao na jedan nedostatak filma.
"Bez obzira na njegove prednosti ili slabosti, svaki film o vukodlaku se na kraju ocjenjuje na osnovu toga koliko dobro prikazuje transformaciju i efekte stvorenja. U tom pogledu, Vukodlak je nažalost podbacio."
Kritičar Piter Bredšo iz Gardijana je napisao: "Film počinje odličnom uvodnom sekvencom i završava se veoma promišljenim završnim kadrom, ali sve između je neozbiljno, loše procijenjeno i dosadno, sa skiciranom pričom, osrednjim protetskim efektima i pretjeranim... vrhunska gluma uplašenih izraza lica."
Dejvid Runi iz The Hollivood Reporter-a napisao je u svojoj recenziji: "Ovo nije reinterpretacija na nivou prethodnog ulaska Leigh Vhannell-a u svijet klasičnog horora, Nevidljivi čovjek. Ali svakako ne nedostaje intenzitet i krv, a pritom se ističe i dinamičan učinak."