Poslije Renoa 5, došao je red da zaista debituje na sceni i R4, što će se u dogoditi 12. marta kada se knjige porudžbina zvanično otvaraju u Francuskoj.
Za razliku od gradskog automobila koji je izabran za automobil godine, R4 je od starta dostupan sa nekoliko veličina baterijskog pakovanja i nivoa snage. Dakle, početni model je za deset evra pozicioniran ispod granice od 30 hiljadarki, s tim da su navedene cijene bez uključenih podsticaja.
Da bi se povisoka cijena lakše progutala, Reno nudi mogućnost da iznajmite vozilo po cijeni od 230€ mjesečno, i to na period od 37 mjeseci i tokom 30 hiljada kilometara (prvo iznajmljivanje od 2.800 evra i umanjeno za bonus od 4.000 evra).
Najjeftinija verzija nosi indeks Еvolušn i dolazi s elektromotorom koji razvija 120 „konjića“, uz bateriju od 40 kWh. Zvanična autonomija je oko 308 kilometara, ali realna jedva prebacuje 200 km. Ovo je otprilike u ravni s Renoom 5 (312 km). Od opreme vredi pomenuti automatski klima uređaj, toplotnu pumpu, tempomat, multimedijalni sadržaj s opcijom povezivanja pametnog telefona, kameru za pomoć u vožnji unazad i dvosmjerni punjač.
Ovo znači da je osnovni Pežoov Е-2008 veći, snažniji, s boljom autonomijom ali i dvadesetak procenata skuplji. Citroenov Е-C3 Еrkros košta desetak procenata manje, ali manje i nudi (113 KS i 300 km autonomije). Еvolušn može biti poručen i sa snažnijim agregatom i boljom baterijom (150 KS i 52 kWh). Međutim, uz jačanje dometa (410 km) ide i cijena od 33,5 hiljada evra. Bazična Kia ЕV3 se prodaje za 36 hiljada evra. Ta nema bolji domet, ali posjeduje veću snagu i komfor u kabini.
Uprkos već visokoj osnovnoj cijeni, paket Tehno je privlačniji zahvaljujući aluminijumskim felnama od 18 inča, anteni u obliku ajkuline peraje, uzdužnim krovnim šhno je privlačniji zahvaljujući aluminijumskim felnama od 18 inča, anteni u obliku ajkuline peraje, uzdužnim krovnim šipkama, presvlakama u stilu teksasa, GPS-u uključujući prethodno prilagođavanje temperature baterije, uslugama povezanim sa Guglom i prilagodljivom tempomatu. Ovaj R4 Tehno je dostupan samo sa motorom od 150 KS i baterijom od 52 kWh po cijeni od 35,5 hiljada evra.
Konačno, najbolji paket Ajkonik koristi isti pogonski sklop, ali više vodi računa o stilu sa specifičnim „pariskim aluminijumskim felnama, presvlakama u stilu psećih zuba, dok donosi i poboljšanu opremu: grijanje prednjih sjedišta i volana, električna vrata prtljažnika, nivo 2 autonomne vožnje. Da biste sve to i dobili, računajte na cijenu od 38 hiljada evra.
U poređenju sa R5-om, Renault 4 nudi više prostora u vozilu, posebno u prtljažniku zahvaljujući 420 litara tovarnog prostora, ili skoro 100 litara više. S druge strane, autonomija četvorke je nešto skromnija, dok se za to zahtijeva finansijski izdatak od 2 hiljade evra, prenosi Autorepublika.