Када се Волво ЕХ60 појави сљедеће године на тржишту, представиће велики искорак у технологији сигурносног појаса.
Сиситем ће контролисати низ сензора који ће податке враћати вјештачкој интелигенцији на анализу. Наравно, све ће се догађати у кључним дјелићима секунде. Ови сензори анализирају смјер, брзину и положај путника током судара те након брзе анализе шаљу одговарајуће импулсе сигурносном појасу како би могао да реагује.
Волво каже да тренутни, модерни сигурносни појасеви имају три поставке за то колико снажно ће заустављати тијело у несрећи.
У ЕX60 биће једанаест поставки. Такође је повећан број доступних поставки како би се омогућило да појас реагује прецизније. На примјер, већи путник у тешком судару добиће већу поставку оптерећења појаса како би се смањио ризик од повреда главе, док ће мањи путник у блажем судару добити нижу поставку оптерећења појаса како би се смањио ризик од прелома ребара.
Ажурирањем путем интернета (ОТА) континуирано ће се побољшавати сиситем прије свега када се буде више знало о путницима у аутомобилу, различитим ситуацијама у несрећама и саобраћају те новим стратегијама реаговања.
Инжењер Волва Нилс Бохлин трансформисао је 1959. године идеју сигурносног појаса, познату отприје, у модерни појас с три тачке везања који сви данас користимо. У Волву кажу да је тај појас спасио милионе живота, а да би се исто могло догодити с новим појасом, преноси Ревија ХАК.