Помало је необично да караван изађе прије лимузине, али тако је Ауди одлучио да представи нову А6 линију.
Практичнији Авант је откривен почетком марта, а за његовог лимузинског брата мораћемо да сачекамо још неколико дана.
У међувремену, тизер слике откривају добар детаљ задњег дијела возила уочи званичне премијере заказане за 15. април. Очекивано, конкурент Мерцедесове Е-класе изгледа препознатљиво.
На сликама се види нови А6 са најновијом верзијом Аудијевих ОЛЕД задњих свјетала.
Пошто је 2025. година и изгледа да сваки нови аутомобил мора да има свјетлосну траку позади, сљедећа генерација лимузине добија широку ЛЕД траку преко цијелог задњег дијела, баш као и Авант. Овај визуелни трик ствара илузију ширег аутомобила.
Ауди, као дио Фолксваген групације, обећао је да више неће користити лажне издувне цијеви, па се очекује да А6 и С6 модели имају праве издуве.
Занимљиво је да је затамњена ознака "А6" требало да буде "А7". Наиме, Ауди је раније планирао да А6 линију преименује у А7, како би јасније раздвојио возила са моторима са унутрашњим сагоријевањем од електричних модела.
Идеја је била да се непарни бројеви користе за СУС моторе, а парни за електрична возила.
Међутим, Ауди је недавно одустао од те стратегије, мање од две године након њеног увођења.
Имамо лоше вијести за оне који воле елегантнији фастбек стил – А7 Спортбек се више неће производити и неће имати нову генерацију.
Колико је Аудијева линија возила постала компликована показује податак да се у Кини и даље производи А7 лимузина са продуженим међуосовинским растојањем (права лимузина, не Спортбек).
Што се тиче мотора, довољно је погледати нови А6 Авант да бисте знали шта се крије испод хаубе лимузине.
Основни модел користиће 2.0 литарски турбо-бензинац са 204 КС (150 кВ) и 340 Нм, док јачи 3.0 литарски В6 развија 367 КС (270 кВ) и 550 Нм.
Када је ријеч о дизелашима, ту је 2.0 ТДИ са такође 204 КС (150 кВ), али више обртног момента – 400 Нм.
Као и код сваке нове генерације, очекује се да лимузина А6 буде већа од одлазећег модела. Караван је продужен за 5,8 цм, сада мери 4.99 метара, док су ширина и међуосовинско растојање скоро идентични као код претходника.
Ауди тврди да је то њихов најаеродинамичнији караван са СУС мотором икада, са коефицијентом отпора ваздуха од 0,25. Самим тим, и лимузина би требало да има изузетно аеродинамичну каросерију.
Све што волите (и не волите) код Аванта, биће присутно и код лимузине – али уз мало више елеганције, по цијену мање практичности.
Авант је већ кренуо у продају у Европи, а испоруке су планиране за крај маја. Лимузина би требало да стигне на тржиште прије краја 2025. године.