Откривање колико сте спремни да платите поправку прије добијања понуде може вас коштати много више новца, упозорава искусни механичар Тим Сингер из компаније БМС Царс. Он је подијелио неколико корисних савјета који могу помоћи возачима да избјегну непотребне трошкове приликом сервисирања својих возила.
"Једна од главних грешака које људи често чине када разговарају с механичарима је што одмах откривају: 'Могу да потрошим толико и толико новца на поправку' или 'Не желим да потрошим више од тога'", објашњава Сингер.
Иако је природно да возачи воде рачуна о својим финансијама када одвезу аутомобил на сервис, Сингер истиче да никада није добра идеја бити потпуно искрен у вези са буџетом. То може довести до тога да механичари одмах прихвате ваше максимално ограничење или чак покушају да се додатно цјенкају, што на крају резултира већим трошковима него што сте првобитно очекивали.
"Умјесто да дијелите информацију колико сте спремни да платите, сачекајте да вам механичар прво да своју понуду и детаљно објасни све трошкове. Тако ћете бити у много бољој позицији за преговарање", саветује Сингер.
Многи возачи плаћају за послове које могу сами да обаве
Сингер је такође истакао да многи возачи резервишу термине у сервисима за послове које могу лако сами да обаве код куће, што сервисима доноси брзу и лаку зараду.
"Постоје људи који заказују термине у сервису за једноставне послове које могу сами да обаве, попут замјене брисача или доливања уља. Сервиси их сигурно неће одбити - то је за њих лака и брза зарада", објашњава овај механичар.
Он подстиче возаче да науче како да обављају основне задатке одржавања аутомобила, јер то може значајно смањити трошкове сервисирања на годишњем нивоу.
Једноставне вјештине одржавања аутомобила попут провере нивоа течности, замјене брисача и провјере притиска у гумама могу уштедјети стотине евра годишње, док истовремено омогућавају возачима да боље разумију своје возило.