Иако Тоjота не говори много о будућности Фортунера (на насловној слици је модел из 2016), дигитални умјетник Теофилус Чин, познат и као Тхеотле, дао је спекулативни увид у то како би могла да изгледа нова генерација.
С обзиром на то да би Хилукс требало да добије насљедника касније ове године, није тешко замислити да ће и Фортунер слиједити тај примјер.
Умјесто да инспирацију потражи у другим Тојотиним СУВ моделима, Тхеотле је одлучио да се ослони на стилске елементе модела Краун Седан. Упркос очигледним разликама између ова два возила, резултат је изненађујуће кохезиван. Ипак, Фортунеру би свакако добродошло још неколико робусних детаља, попут заштитних плоча испод возила и проширења блатобрана, како би се ојачао његов теренски имиџ.
Дизајн карактеришу Тојотина препознатљива "чекић" предња свјетла, са великим усисником ваздуха на предњем бранику који СУВ-у даје модернији изглед. Елегантни бочни профил, иако релативно једноставан, нуди уредан изглед, а стаклена површина кабине остаје непромјењена, вјерна тренутном моделу, наводи ЦарСцоопс, преноси б92.
Задњи дио би могао бити најинтригантнији дио дизајна, са пуном ширином ЛЕД задњих свјетала и оштрим вратима пртљажника на којима је истакнуто име Фортунер.
Док се рендери фокусирају на екстеријер, унутрашњост Фортунера сасвим сигурно захтјева освјежење. Почиње да дјелује застарјело, посебно када се говори о инструмент-табли и дигиталним дисплејина. Освјежење овдје, можда са новим дигиталним кокпитом, могло би Фортунер довести у корак са новијим Тојотиним моделима.
Поред овога, три реда сједишта би могла имати користи од обновљене пресвлаке како би се боље уклопила у цјелокупни модернизовани дизајн.
Што се тиче погонских агрегата, Фортунер је тренутно доступан са дизел и бензинским моторима, у зависности од тржишта. Најпопуларнија опција је 2,8-литарски турбодизел који производи до 221 КС и 550 Нм обртног момента у врхунској ГР Спорт верзији.
У Јужној Африци, овај СУВ је већ добио благу хибридну верзију турбо дизела, која се такође налази у Хилуксу. Ова верзија испоручује 203 КС и 500 Нм обртног момента, уз додатну предност побољшане ефикасности.
Друга генерација Тојоте Фортунер представљена је 2015. године, а редизајн је услиједио 2020. године.
То овај СУВ доводи у савршену позицију за унапређење на трећу генерацију, што би могло да помогне у учвршћивању његове позиције у односу на конкуренте.