Масератијев ужасан низ са спортским аутомобилима се наставља након што је компанија "тихо убила" електрични модел МЦ20 Фолгоре.
МЦ20 Фолгоре је представљен у јесен 2020. године те је требао имати погон с три електромотора, као и боље перформансе у односу на верзију с мотором с унутрашњим сагоријевањем. Прошле године су из Масератија рекли да ће МЦ20 Фолгоре стићи 2025. године.
"Идемо пуним гасом предводећи промјене у електрификацији", рекао је тадашњи директор Дејвид Грасон, но од тога неће бити ништа, што је сада за магазин Кар & Драјвер потврдио портпарол Масератија.
"Анализа тржишта за сегмент суперспортских аутомобила, а посебно купаца модела МЦ20, показала је да они желе возити аутомобиле с моћним СУС моторима. Ови купци нису спремни прећи на електрична возила у блиској будућности", казао је он.
То уопште није изненађење, јер се постављало питање да ли је одговор на ГранТуризмо Фолгоре "активирао аларм" у Модени. С цијеном од 199.000 еура, овај аутомобил покрећу три електромотора, који испоручују 761 КС и 1.348 Нм обртног момента. Купе с погоном на сва четири точка убрзава од 0 до 100 км/х за 2,9 секунди те достиже максималних 325 км/х, а његов домет износи 375 км/х.
Аутокар је објавио да Масерати сада планира детаљно освјежити МЦ20. Вјерује се да ће фејслифт бити инспирисан моделом МЦ20 ГТ2 Страдале, који краси дизајн инспирисан аутоспортом, као и да ће га покретати побољшани 3,0-литарски В6 твин-турбо мотор, који развија 640 КС и 720 Нм обртног момента, преноси Кликс.
"Смрт" модела МЦ20 Фолгоре покреће питање о Масератијевој електричној будућности, но ово није први спортски аутомобил који је остао пропали пројект. Концепт Алфиери је представљен на сајму аутомобила у Женеви 2014. године те су најављени планови за продукцијски модел, који је требао стићи прије 2018. године у форми цоупеа и кабриолета. Компанија је чак обећала В6 мотор снаге 410, 450 и 520 КС, но све је пропало.