Статистички подаци

Кина у једном дану на тржиште лансирала десет нових аутомобила

  • 01.10.2024. 13:15

Према непотпуним статистичким подацима из Кине, само 26. септембра лансирано је најмање десетак нових аутомобила, међу којима је САИЦ-ов подбренд Зхији Аутомобиле лансирао Зхији ЛС6, за који се тврди да има управљање на сва четири точка.

Ту је затим АВАТАР, бренд возила високе класе (подмарка Цхангана), који је лансирао свој први модел АВАТР 07.

"GAC Aion AION RT", "Dongfeng Wind Planet Sea S7", "Chery Xingtu Yaoguang C-DM Electric 4WD" verzija, "Changan Qiyuan A07", "Lynk & Co 06 Renew/EM-P", "FAW Besturn V70/T90 Longyao Edition" и други модели такође су се појавили у претпродаји или у салонима поменутог дана, пише Ревијахак.

У истом дану Xпенгов Г9 добио је и модел Про, верзију високих перформанси с погоном на сва четири точка.

Хонда и Донгфенг Мотор заједно су лансирали Лингxи Л, а ГАЦ је представио купцима обновљени Аццорд, док су Форд и Цханган заједно лансирали освјежени Мондео.

Ако погледамо цијели септембар, за мјесец дана лансирано је око 50 нових аутомобила. Разлог за толики број је једноставно тај што је конкуренција у Кини све жешћа, а аутомобилске компаније морају да лансирају нове аутомобиле са надоградњом хардвера, са непромјењеним или сниженим цијенама да би остале у трци са конкуренцијом.

Конкуренција међу аутомобилским компанијама, наравно, омогућава потрошачима да купе моделе виших конфигурација по нижим цијенама, али то није добро за развој цијеле индустрије и има много мана.

Наиме, политика константних снижења најчешће води паду квалитета. Такође, многи трговци су пред пуцањем.

Имају гомиле непродатих возила у салонима, цијена им пада, а цијена половних возила никад није била нижа. Углавном, кинески (аутомобилски) сан могао би за многе да се заврши болним тријежњењем.

Пратите нас и путем Вибера

Тагови: