Podgorica

U Crnoj Gori do 17 sati glasalo skoro 59 odsto birača

  • Izvor: SRNA
  • 02.04.2023. 17:35

U drugom krugu predsjedničkih izbora u Crnoj Gori do 17.00 časova glasalo je 58,7 odsto birača, objavio je Centar za monitoring i istraživanje (CEMI).

Prema podacima te nevladine organizacije, u centralnom dijelu Crne Gore glasalo je 62,8 odsto građana, sjevernom 57,3, a u južnom 52,4 odsto.

Maja Bijelić iz CEMI-ja saopštila je na konferenciji za novinare da je u Podgorici do 17.00 časova biračko pravo ostvarilo 63,6 odsto birača, u Nikšiću 67,3, Baru 52,8, a u Bijelom Polju 60,9 odsto.

U prvom krugu izbora 19. marta do 17.00 časova glasalo je 52,4 odsto građana.

Na predsjedničkim izborima 2018. godine do tog perioda glasalo je 49,5, a na parlamentarnim 2020. 68,4 odsto građana.

U drugom krugu izbora učestvuju kandidati Demokratske partije socijalista Milo Đukanović i Pokreta Evropa sad Jakov Milatović.

Glasačko pravo na izborima ima 542.154 građana, a biračka mjesta otvorena su do 20.00 časova.

  • 14:45 Serija: Od jutra do sutra (12+) (R)

    '''' 'Od jutra do sutra' u režiji Mihajla Vukobratovića zapravo je adaptacija argentiske serije 'Uspješni Pelsovi', i prati život iza i ispred kamera omiljenog TV para, Srne i Marka.

  • 15:30 Serija: Krvavo cvijeće (12+)

    Strasna ljubavna priča dvoje pojedinaca.

  • 16:30 Vijesti u 16:30

    Pregled najvažnijih vijesti iz zemlje, regiona i svijeta.

  • 16:50 Centar dana

    Volite popodne? Važno vam je da nakon napornog dana odahnete uz aktuelne teme, zabavu i savim nove i neobične priče iz cijelog svijeta? Uživate u programu koji okuplja interesantne goste i regionalne zvijezde?

  • 18:20 Еmisija: Еnergo klub

    ' ‘Еnergo klub’ pružiće vam relevantne aktuelnosti iz oblasti proizvodnje električne energije, te mogućnosti stvaranja obnovljivih izvora i njihove održivosti. Donosimo riječi stručnjaka i iskustva investitora, pričamo o razvoju sistema, trendovima i uspješnim projektima, informišemo o najvažnijim događajima posvećenim energetici.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.