Operater na aerodromu "13. maj" u Batajnici, sa kog je danas uzletio pilot Aleksandar Arsić koji je poginuo u padu ultralakog aviona, kaže da mu je letač prije nesreće saopštio da je izgubio komande u vazduhu
Operater, koji je želio da ostane anoniman, rekao je da je Aleksandar poletio oko podneva, i potom je kružio iznad aerodroma.
- To mi je bilo čudno, pa sam ga pozvao, i on mi je rekao da je izgubio komande. Prekinuli smo poziv, pošto se on borio sa letjelicom u vazduhu, a kasnije sam ga zvao još dva puta. On se nije javljao, i kružio je polako, spuštajući se sve niže i niže. Vjerovatno je pokušao da sleti - kaže operater sa aerodroma.
On kaže da su nekih 300 metara od piste, u njivi, našli deo desnog krila srušene letjelice.
- Avion je pao na lijevo krilo, polomio ga, prevrnuo se na nos, a nakon toga se zapalio - rekao je operater.
Olupina letjelice je pronađena 500 metara od piste, u kukuruzištu, blizu nadvožnjaka kod Batajnice. Kako se saznaje, riječ je o dijelu krila.
Aeksandar Arsić je živeo u Švedskoj, gdje mu žive i sin i žena. On je imao fabriku malih, ultralakih aviona, a takođe je bio test pilot, koji je testirao svoje letjelice i poboljšavao im performanse.
Prije nekoliko godina je svoju fabriku prebacio u Višnjičku banju. Prvi avion je isporučio Nijemcima krajem prošle godine, a srušena letjelica je bila drugi avion koji je proizveo u Srbiji.
Njegove kolege sa aerodroma kažu da je dva-tri puta nedjeljno letio svojim avionom, i ističu da je bio dobar, pedantan, i da je imao hiljade sati naleta.
- Iz Švedske je dolazio tim malim avionima u Srbiju, i njima je obišao cijelu Evropu. On je jutros sređivao taj avion, nešto je radio na njemu, i potom ga parkirao u hangar. Nije planirao da leti, ali je odjednom ustao, uzletio, i desila se nesreća - kažu na Aerodromu "13. maj".