Njemački proizvođač sportske opreme Adidas povećao je svoju procjenu profita za 2018. godinu, po osnovu snažnih finansijskih performansi ostvarenih u devet mjeseci.
Kompanija je, međutim, srezala ciljane prihode zbog slabijeg od očekivanog rasta prihoda u Zapadnoj Evropi, prenosi agencija Rojters.
Iako od većeg rivala Najkija Adidas preuzima tržišni udio u Sjevernoj Americi, ta američka kompanija sve više osvaja tržišta Evrope, Bliskog istoka i Azije, gdje je prodaja Najkija porasla za devet odsto u tri mjeseca zaključno sa avgustom.
Izvršni direktor Adidasa Kasper Rorsted je za CNBC rekao da je njegova kompanija imala “odličan kvartal” i da će ovo biti izvrsna godina.
Neto dobit grupacije će, kako je saopšteno, porasti za 16 do 20 odsto u ovoj godini, na između 1,66 i 1,72 milijarde evra, u odnosu na ranije projektovani rast od 13 do 17 odsto.
Ipak, prihodi od prodaje će porasti za osam do devet odsto, što je nešto niže u odnosu na raniju projekciju rasta od oko deset procenata.
Prihodi Adidasa u trećem kvartalu porasli su za osam odsto na 5,87 milijardi evra, u odnosu na procjenu analitičara od 5,92 milijarde evra, dok je neto dobit skočila za 19 odsto na 656 miliona evra, čime je nadmašena projekcija analitičara od 619 miliona evra.