Milica Pavlović je u razmaku od samo sedam dana održala je dva solistička koncerta, jedan u Novom Sadu, a zatim i u Zagrebu.
Kompletan region bruji o tome koliko truda, rada i energije je mlada zvijezda uložila da publika doživi pravi audio-video spektakl, a da je zaista tako potvrđuju i brojni hvalospjevi kojima je pjevačica zatrpana na svim društvenim mrežama.
No, sem što je Pavlovićeva ozbiljno vodila računa da svaki segment koncerta bude besprjekoran, od zvuka, preko koreografija, multimedija, svjetlosnih i scenskih efekata, evidentno je da je mnogo truda, ali i mnogo novca uložila u stajlinge koje je ponijela na pomenutim koncertima.
Milica Pavlović je na koncertima u Novom Sadu i Zagrebu ponijela čak 10 kostima srpskog dizajnera Bojana Petrovića, a od sume koja je potrošena na izradu ovih kostima se vrti u glavi.
Samo za izradu kostima, na kojima se našlo više od pola miliona Svarovski kristala, pjevačica je potrošila 80.000 evra.
Očekivano, Pavlovićeva je na koncertima nosila i brendiranu obuću, te je na štiklice i čizme brendova poput “Jimmy Choo”, “Giavinto Rossi”, “Alexandre Vauthier”, “Le Silla” potrošila više od 5.000 evra.
Na sceni je u toku nastupa imala i naočare brendova “D&G” i “Punway” čija cijena iznosi 1.300 evra.
Ono što se takođe primjeti jeste da je Milica na svim dosadašnjim koncertima u okviru turneje “Lav” ponovila jedan detalj – nakit.
U Novom Sadu i Zagrebu je na sebi imala minđuše, prsten i narukvicu brenda “Tiffany”, koje smo prvi put na njoj vidjeli na koncertu u Beogradu. A cijena? Prava sitnica. Nakit koji je na sebi imala u toku koncerata iznosi nevjerovatnih 40.000 evra.
Ako saberete sve cifre doći ćete do zaključka da je Milica Pavlović samo za potrebe svog stajlinga i izgleda na pomenutim koncertima potrošila nevjerovatnu sumu od 126.300 evra!