Slavni teniser

Nadal izbacio parfem, širom svijeta ga ismijavaju: "Gaćeroni"

  • Izvor: Super žena
  • 03.11.2022. 17:34

Udružen sa svojom suprugom, poznati teniser Rafael Nadal je predstavio dva nova parfema pod nazivom In All Intimacy.

Inspiraciju za mirise par je pronašao u plavim vodama Majorke i predivnim biljnim mirisima divlje Španije.

Poznati par je svoju strast prema parfemima iskoristio kako bi osmislio dva potpuno nova mirisa, koje je na tržište plasirao poznata brend Henry Jacques.

Nadal je objasnio u razgovoru za časopis Vogue, šta za njega predstavljaju mirisi.

"Ako se istuširam i ne stavim parfem, ne osećam se potpunim. Ta navika je deo mog života već dugo".

Objašnjavajući razlike između mirisa koje je nedavno predstavio, poznati sportista ističe da je jedan parfem jači i dizajniran tako da ga nosi kada igra tenis.

Sadrži svijetle, energične note koje dolaze zajedno sa korijanderom, limunom i španskim pelinom, a upotpunjen je mirisom kedrovine.

Drugi je intimniji miris, koji se fokusira na cvjetni i suptilni nadražaj citrusa.

Da li bi prala naše gaće, mače?

Osvajač 22 Gren slema ističe da su mirisi sastavni dio njegovog života od kada zna za sebe.

Možda u ovoj izjavi treba potražiti objašnjenje za čudne rituale španskog tenisear tokom mečeva, koji su nam svima dobro poznati.

Dakle, dira zadnjicu, hvata se za nos, pa uši... Toliko transparentno da je čak influenser i jutjuber Eliot Luni, svojevremeno snimio urnebesni video posvećen upravo mirisima (doduše manje prijatnim) u kom je demonstrirao čuveni potez pipkanja donjeg veša svojsvetnog Nadalu uz aluziju na parfem sa mirisom gaća.

Uprkos ovome, od svih mogućih poslova na svijetu, Nadal se odlučio da ipak napravi parfem, što bi moglo da se ispostavi kao sumanuta, a možda i odlična odluka. U svakom slučaju, marketinški vrlo ispraćena.

Tviteraši naravno nisu ostali imuni na ovu informaciju. Dakle, tamo smo i saznali da je cijena ovog proizvoda "prava sitnica" a da za parfem od 75 mililitara, kupac mora da izdvoji vrtoglavih 990 funti.

"Zov divljine", "Mošus gaćeron", "Živo me zanima ko će to kupiti", "Da li je patentirao miris zadnjice?" pitaju se tviteraši.

Ipak najviše simpatija je pobrao duhoviti "Eau de toilette" tvit, kao asocijacija na bliskost Nadalovih tikova i mirisa toaleta.