Jedan modni brend je nesvakidašnjim konceptom revije želio da ukaže na problem psihičkog nasilja u eri društvenih mreža, a nesumnjivo je da su ovim potezom postigli da se o tome priča.
Iako su društvene mreže donijele mnogo toga dobrog, njihova loša strana sve više zabrinjava zbog onih koji ove platforme koriste za širenje mržnje, omalovažavanje, prijetnje i ostale loše i uznemirujuće poteze, i to nerijetko upućene osobama koje čak i ne poznaju.
Jedan švedski modni brend je želio da ukaže upravo na problem psihičkog nasilja u eri društvenih mreža, zbog čega su predstavili poprilično skandaloznu reviju.
Njihova revija za jesen/zimu 2025-2025, kulminirala je bacanjem torte direktorki u lice, dok su u toku same revije prisutni pozivani modele gađaju đubretom.
Dok su defilovali pistom, modeli su trpili takav vid nasilja, uz dobacivanje negativnih komentara.
Kako je to izgledalo, pogledajte u snimku u okviru teksta teksta.