Organizovani ljudi su produktivniji jer se lakše fokusiraju na svakodnevne zadatke, a svoje radne navike unaprijed planiraju. Kako bi uspjeli što lakše uskladiti sve poslovne i privatne obaveze, donosimo četiri rituala koje trebate unijeti u svoju svakodnevicu.
Planirajte obaveze bar jedan dan unaprijed
Ne postoji gora situacija od buđenja i realizacije kolika hrpa obaveza vas taj dan čeka. Stoga, planer u ruke i provjerite dnevne obaveze i zadatke kako bi se i mentalno pripremili. Tako ćete učinkovitije upravljati vremenom i nećete dolaziti u situacije da prekoračite rokove i kasnite s obavezama.
Planer neka vam bude najbolji prijatelj
Organizacija postaje problem ako imate hrpu obaveza, a sve ih samo pamtite u glavi. Uz današnju tehnologiju, smartfon je poput malog kompjutera koji je stalno uz vas pa iskoristite tu prednost, a ako ste više ”old school” tip, prekrasni šareni planeri u knjižarama samo čekaju da dođu u vaše ruke.
Uvijek imajte spremnu listu obaveza
Zapisivanje svega što trebate odraditi na dnevnoj bazi omogućava vam da lakše pratite sve tekuće zadatke i njihovo rješavanje. A fantastičan je osjećaj kada odradite šta trebate i onda dramatično prešarate zadatak s liste.
Držite mail pod kontrolom
Na ovom svijetu postoje tri vrste ljudi: oni s nekoliko stotina nepročitanih mailova, oni s nula nepročitanih mailova i oni između. Budite osoba koja je između. Da, čitanje svakog maila zna biti itekako naporno i oduzima vrijeme, ali nepročitani mailovi koji se gomilaju stvaraju podsvjesni pritisak, a moguće je i da ste (nenamjerno) ignorisali neki jako bitan mail. Sortirajte svoj inbox po grupama i prioritetima, otkažite sve nebitne newslettere i držite mail pod kontrolom.