Еvo šta kažu istraživanja

Zbog čega se sve rjeđe zaljubljujemo na prvi pogled?

  • Izvor: Novosti.rs
  • 14.11.2023. 17:09

Ono što tražimo od partnera promijenilo se u posljednje tri godine. Ljubav na prvi pogled i početna privlačnost više nisu tako česta pojava, kaže američki biološki antropolog dr Helen Fišer, naglasivši da su žene od 2020. izgubile interesovanje za određeni tip muškarca.

''Ne možete nekoga da zatvorite na dve godine, kao što je to bilo tokom pandemije korona virusa, i očekivati da izađe isti. Еmocionalna zrelost je na vrhu liste stvari koje se traže kod partnera poslednjih godina'', kaže Fišerova, pozivajući se na godišnju studiju ''Samci u Americi'' (Singles in America).

Ona navodi da su učesnici u istraživanju svake godine upitani šta traže od druge strane, a najčešći odgovori su bili isti: nekoga ko me poštuje, kome mogu da vjerujem i da mu se povjerim, osobu koja će me nasmijati, koja je privlačna, ima dovoljno vremena za mene...

Ali poslije korone mnoga toga se promijenilo, pa ispitanici kao odgovor navode nekoga ko je emocionalno zreo - naglašava Helen Fišer.

Ljubav na prvi pogled sada nije tako česta, već ljudi više vremena posvećuju upoznavanju potencijalnog partnera, da vide kakva je osoba i koliko je stabilna. Čak 49 odsto samaca zaljubilo se u nekoga ko im se u početku nije sviđao, što je porast u odnosu na 38 procenata u prošloj deceniji.

Pratite nas i putem Vibera

Tagovi:
  • 12:10 Film: Silom otac (12+)

    Film: Silom otac (12+)

  • 13:40 Manastiri

    '' Manastiri

  • 14:30 Nedjelja o Vaskrsenju

    ‘Biznis klub’ novim konceptom približiće vam ekonomiju i pružiti vam relevantne aktuelnosti iz oblasti ekonomije i privrede, ispratiti ekonomska kretanja i trendove na globalnom nivou i istražiti njihov uticaj na rast i razvoj ekonomije u Srpskoj.

  • 15:00 Vaskršnja priča

    Vaskrs uz pjesmu, igru i divne priče iz cijele Srpske. Hristos Vaskrse!

  • 18:30 Serija: Ko te šiša (R) (12+)

    '''Iako u stalnoj borbi za prevlast, dva salona prate igru preživljavanja, no kada Božica odluči da se potpuno modernizuje i počne da šiša i gospodu, kreće bitka do istrebljenja u kojoj niko neće birati sredstva.

  • 18:55 Marketing

    Blok ekonomsko-propagandnog programa.