Popularna aplikacija za razmenu poruka Vocap suočila se danas sa ozbiljnim prekidom u radu, ostavljajući stotine korisnika bez mogućnosti da se povežu, šalju poruke ili uspostave pozive, kako putem mobilne aplikacije, tako i putem veb verzije.
Društvene mreže su preplavljene izveštajima korisnika koji prijavljuju poteškoće u radu Vocapa.
Najčešće se navode problemi sa slanjem poruka, neuspešno uspostavljanje konekcije, kao i nefunkcionalnost poziva.
Prema podacima sajta Downdetector, koji prati status digitalnih servisa, zabilježen je nagli porast pritužbi korisnika. Samo u Indiji registrovano je više od 900 prijava, od kojih se čak 90% odnosi na nemogućnost slanja poruka. Ostatak prijava uključuje probleme sa povezivanjem na servere i opšte tehničke poteškoće.
Tehnički tim redakcije The Times of India potvrdio je da su i oni imali problema sa korišćenjem Vocap aplikacije i veb platforme u trenutku pisanja ovog izvještaja.
Globalno, oko 1.000 korisnika prijavilo je slične poteškoće – 91% njih navelo je probleme sa slanjem poruka, 6% sa funkcionisanjem same aplikacije, dok je 3% korisnika prijavilo da ne mogu da primaju poruke.
Kompanija Meta, koja je vlasnik Vacapa, još uvek nije izdala zvanično saopštenje povodom prekida u radu servis, piše Telegraf.