Iako smo navikli da društvene mreže kopiraju TikTok, sada je ova platforma kopirala Instagram.
Riječ je o novom modu pod nazivom Foto Moud, koji omogućava korisnicima TikToka da podijele više fotografija u jednom postu, a takođe je broj karaktera za opis povećan na 2.200.
Novi postovi fotografija, koji mogu sadržavati i muziku, pojaviće se na For Ju Pejdž stranici uz klipove. Iz TikToka je saopšteno da se nadaju kako će Foto Moud u kombinaciji s povećanjem broja karaktera omogućiti kreatorima da se “izraze i dublje povežu s drugima”.
Ali, foto Moud takođe čini For Ju Pejdž više sličnim Instagramu na način koji baš i nije kreativan. Kreatori već koriste ovu funkciju za dijeljenje “recikliranih” tekstualnih mimova i drugog sadržaja koji je često popularan upravo na Instagramu.
Činjenica da TikTok sada kopira originalnu funckiju Instagrama je posebno zanimljiva jer se upravo Instagram muči s ingejdžmentom u slučaju svog TikTok klona, a to je Rils. "D Vol Strit Žurnal" je nedavno saopštio da je TikTok daleko ispred Instagram Rilsa kada je riječ o gledanosti tokom dana.