Tokom vikenda, šef Instagrama Adam Moseri je dao bolji uvid u to zbog čega se neki video klipovi na platformi prikazuju u lošijem kvalitetu od drugih.
Ukratko, sve se svodi na performanse i učinak.
"Uopšteno govoreći, želimo da prikažemo najkvalitetniji video koji možemo. Ali ako se nešto ne gleda dugo – jer je velika većina pregleda na početku – preći ćemo na video nižeg kvaliteta. Ukoliko video kasnije ponovo postane popularan, opet će biti renderovan u višem kvalitetu", odgovorio je Moseri, prenosi b92.
Moseri je istakao da Instagram platforma teži višem kvalitetu za kreatore koji ostvaruju više pregleda.
Ovaj njegov komentar je izazvao zabrinutost kod malih kreatora, koji kažu da ih to stavlja u nepovoljan položaj u nadmetanju s drugima koji imaju veće platforme.
Meta je ranije istakla da koristi različite konfiguracije za kodiranje obrade video zapisa na osnovu njihove popularnosti, a to predstavlja dio načina na koji upravlja svojim računarskim resursima.