Fejsbuk je platforma koja je prošla svoj vrhunac slave, pogotovo kod mlađih korisnika.
Populacija na njemu sve je starija, redovno su na njemu tek bumeri, povremeno milenijalci, dok su pripadnici generacije Z skloniji TikToku prevladavajuće je to mišljenje, koje je sada nagnalo Zakerbergovu mrežu na osuvremenjivanje dizajna i zaokret u politici prikaza sadržaja.
Više videosadržaja
Na svojoj konferenciji Fejsbuk IRL u Ostinu kompanija je stoga predstavila nadolazeći redizajn, nastao samo s jednim ciljem – privući natrag mlađe korisnike i omogućiti im povezivanje na nove načine.
S novim interfejsom, Fejsbuk će se više orijentisati na video (kratke i vertikalne sadržaje, naravno), pa će oni imati potpuno izdvojen tab unutar interfejsa.
Populacija na njemu sve je starija, redovno su na njemu tek bumeri, povremeno milenijalci, dok su pripadnici generacije Z skloniji TikToku prevladavajuće je to mišljenje, koje je sada nagnalo Zakerbergovu mrežu na osuvremenjivanje dizajna i zaokret u politici prikaza sadržaja.
Više videosadržaja
Na svojoj konferenciji Fejsbuk IRL u Ostinu kompanija je stoga predstavila nadolazeći redizajn, nastao samo s jednim ciljem – privući natrag mlađe korisnike i omogućiti im povezivanje na nove načine.
S novim interfejsom, Fejsbuk će se više orijentisati na video (kratke i vertikalne sadržaje, naravno), pa će oni imati potpuno izdvojen tab unutar interfejsa.
Tamo će se nalaziti isključivo Rilsi, koje platforma ionako već “gura” u klasičnoj izvedbi, a sadržaje će gledaocima preporučivati novi algoritmi, po svemu sudeći slični onima koji su proslavili TikTok, prenosi Avaz.