Alfa Romeo će odbaciti toliko reklamiranu i skupu mehaničku platformu Giorgio, na kojoj su zasnovani modeli Giulia i Stelvio, a koja je trebalo da bude osnova za čitavu paletu novih automobila italijanskog proizvođača.
Kako se navodi, platforma će prestati da se koristi kada Giulia i Stelvio stignu do kraja svog životnog ciklusa.Osnovni razlog za ovakvu odluku čelnika kompanije krije se u činjenici da mehanička osnova Giorgio nije projektovana tako da mogu da je koriste vozila na električni pogon.
Vest je saopštio novi generalni direktora Alfa Romea, Žan-Filip Imparato, koji je rekao i da će budući modeli italijanskog brenda koristiti novu STLA mehaničku osnovu kompanije Stellantis, na kojoj će takođe biti bazirani budući SUV modeli i limuzine marke Maserati.
"Radimo na novoj platformi i više nećemo koristiti Giorgio", rekao je za Forbs.
"Moramo da uvedemo električne automobile u ponudu Alfa Romea, ali tako se se ne izgubi prpoznatljivost tog brenda", kaže Imparato.
Mehanička platforma Giorgio sa pogonom na zadnje točkove (uz opciju pogona na sva 4) dizajnirana je i razvijena da pomogne Alfa Romeu u velikom povratku 2014. godine, a kompanija FIAT-Chrysler je prvobitno planirala da je koristi 15-ak modela različitih marki, kao što su Maserati, Dodge, Chrysler i Jeep.
Međutim, osim modela Giulia i Stelvio, jedina vozila koja koriste ili će koristiti Giorgio platformu su novi Jeep Grand Cherokee L (zajedno sa najavljenom novom verzijom standardne dužine) i budući Maserati Grecale, novi SUV srednje veličine koji će biti predstavljen kasnije ove godine.